Tuesday, January 23, 2007

Toteutusvaihe

SirIppo aloittaa hommat. Selvitin mitä haluan. Irrotetaan käyttöliittymä täydellisesti sisällöstä ja inkluudataan käyttäjän syöttämä data paikalleen - piirsin varmuuden vuoksi vielä kuvan. Yritän tätä myöhemmin selittää tätä tarkemmin. Ippo nyökytteli ja sanoi selvä. Olin hämmästynyt - ei se voinut tajuta mitä selitin, mutta minulla oli kiire takaisin koululle, joten päätin palata huomenna kertaamaan asiat.

Seuraavana päivänä hämmästyin suuresti. SirIppo sanoi että homma on valmis ja näytti mulle koodinsa. Täytyy tunnustaa etten tajunnut siitä yhtään mitään, mutten sitä tietenkään Ipolle näyttänyt vaan sanoin että mulla on nyt vähän kiire lähetä mulle koodi emaililla niin tsekkaan sen illalla...

Kotona tajusin - suurin piirtein - mitä mies oli tehnyt ja lähetin koodin GraafikkoJukalle tsekattavaksi. Vastaus tuli nopeasti: juuri noin minäkin olisi sen tehnyt. Kunnioitukseni nuorisoa kohtaan nousi huomattavasti!

Seuraavat viikot piirin miehet: Veka, SarjaPäällikköKurkaa ja NuorisoBossHane keräsivät sisältöä. Mie kävin kahvilla ja seurailin miten homma edistyy

Käytöönottopäiväksi sovittiin 12.12. klo 12.00...

No comments: